szerda, november 02, 2005

Este Féle

Átjött aztán a torokfájós Dóra, és kaptam sok csokit, meg nagyon aranyos rajzot, a sok csoki ilyen tökfejre hasonlító csomagolásban volt, ami nagyon klasszul nézett ki. Aztán feküdtünk csak az ágyon és néha láttam az érzelmek délibábjait, ami valami másnak az árnyéka volt, és átcsurgott a valóságba így a szélei, és fekete pöttyök voltak a kezemen, és szagolható volt, meg érezhető.
Gyújtottunk gyertyát, ment áhítatot árasztva a Dead Can Dance és feküdtünk a pislákolásban meg ilyesmi.

Reggel teát csináltam Dórának, mert megkért rá, Dóra mamája által csinált varjús, meg tökfejes sütit ettem, és olyan jó szürkés volt minden, amit a cigi füsttel tetéztem, és míg én a parázsló gondolatok szikráit figyeltem addig Dóra lustálkodott majd megkésve csatlakoztam, de nem tarthatott sokáig, mert hamar el kellett mennie dolgozni, én meg ettem pizzát, és németeket öltem virtuálisan.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

hol élünk??? Ünnep a halloween, de nem ünnep egy elfeledett perc, egy megsárgult emlékfoszlány mely a lélek legapróbb rezzenésére szertefoszlik? Halloween az igen talmi külső csillogás

9:40 du.  
Anonymous Névtelen said...

a halloween csak egy ok volt, hogy csokit kapjak és rajzoljon nekem a barátnőm.

Az emlék a sajátod.

ünnepeld.
bármikor.

(abraxas?)

11:01 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home