kedd, március 07, 2006

Szülinap

Tegnap találkoztam Dórával nyugatvégen, és könyvesboltban nézelődtem, amíg jött, rengeteg magyar nyelvű szerepjáték dolog volt, amin meglepődtem, mert mikor én ezt a játszósdit befejeztem kétezer körül akkor halott dolognak tűnt.
Aztán megjött a Dóra, és vettem magamnak Sírhant Művek első évadot, meg Bret Easton Ellistől a Glamorámát, kaptam sapit és nem fog fázni a fejem sem már. Dóráéknál elvoltunk, meg minden majd este felé ittunk a nővérével és a mamájával pezsgőt, és kaptam afrikai teát meg narancsos noiros csokit, aztán elkezdtük várni az éjfélt, hogy majd akkor leszek felköszöntve, de bealudtunk, és inkább hajnali egy lett belőle.
Kaptam Monty Python könyvet, gyümölcsteákat, eddig beszerezhetetlennek tűnő Desert Sessions-öket (az összest), és egy hihetetlenül szuper plakátot, amin én vagyok meg minden.

Aztán aludni tértünk.

Reggel kellemesen sütött a nap, és félálomba a tetőkön ágaskodó antennák valamiféle poszt apokaliptikus totemoszlopnak tűntek, Desert Sessions zene lebegett elszállósan a szoba felett, majd későn reggeliztünk és hazamentem.

Itthon kaptam teás könyvet meg füstölőket és ettem sokat és finomat, meg néztem Sírhant Művek első két részét.

(a szüleimtől ma kapok ajándékot)

:)

12 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ha kígyót melengedsz a kebleden az beléd mar.
ha tanítványt fogadsz az idővel átlényegül a mesterré.
idővel a mester poros bögrévé válik.

10:48 de.  
Anonymous Névtelen said...

boldog szülit, noir! :)

(ez a plakát nagyon klassz, gratula az alkotónak!)

11:22 de.  
Blogger noir said...

köszi zsina :)
(átadom az alkotónak)
köszi elefánt :)
van még kilátó?

4:17 du.  
Anonymous Névtelen said...

csak az emlékekben.
mint egy elhajított papírrepülő.

6:53 du.  
Anonymous Névtelen said...

kár érte

8:07 du.  
Anonymous Névtelen said...

kérdés zárójelben: a pszichedelikus szülinap az tortába sütött kender? :)

12:25 du.  
Anonymous Névtelen said...

durvább. sokkal durvább..
:)
(fenyőorrmány?!)

2:34 du.  
Anonymous Névtelen said...

ja nagyon durva kis lény.
ha jól emlékszem 16 kilóméterről megérez egy fenyőfaillatmolekulát.
brutál :)
a kedvenc bogaram.

10:59 de.  
Anonymous Névtelen said...

bocs de én ezt nem hiszem el.
tutira kamuzol...

11:31 de.  
Anonymous Névtelen said...

az a plakát az hiperszuper plakát ám.

te meg ne gondolj bele, hogy öregedtél egy évet, mert még tök fiatal vagy meg minden.
az öregség a 80 felett kezdődik, vagy még odább
:)

11:58 du.  
Anonymous Névtelen said...

na ezt a bogárka-gyanusítgatást kikérem magamnak.
és különben is öreg vagy.
pff.

1:11 du.  
Anonymous Névtelen said...

fiatal vagyok, kamu volt az egész, és láttam vágtázni a csodaszarvast, és különben is söröket ittam!

12:34 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home