szombat, augusztus 28, 2004

Betegen hangzik?

Persze tudom, hogy ez most betegen hangozhat neked, ezeket a sorokat olvasva. De még nem találkoztam olyas valakivel, akivel igazán biztonságban éreztem volna magam. Hiányzott belőlük a szikra, hiányzott az, amit valójában keresek.
Ettől függetlenül járhatok és lefeküdhetek lányokkal és lehetek beléjük szerelmes. Még azzal a tudattal is, hogy nem ők azok, akiket igazán keresek.
Jól érezhetem magamat velük.

Csak egy idő után, hiányozni fog.
Az a bizonyos varázslat.

Mert nekem az kell!
Hogy ha ránézek, bele a szemeibe akkor az olyan legyen, mint a villámcsapás.

Nem.

Nem találtam meg Delíriumban, de kitölti a keresés közti pillanatokat.
Méghozzá elég tartalmasan.
Elvarázsol, ha nincs aki elbájoljon.
És olyan szemmel látom, és úgy érzékelem ezt a világot vele, ahogy szeretem.

De azért ne vegyél mindig komolyan.
Én is beszélhetek hülyeségeket.