péntek, október 08, 2004

Net-telenül

Most ebben a pillanatban nincs net, és ezt a word-be írom, hogy egyszer bemásolhassam. Ez a Net-telenség is jellemző a családom felszínes kicsinyességére, de ezt inkább nem fejtem ki hosszan, mert nincs akkora tüdő a világon, ami kifütyülhetné azt a hosszú mondatba préselt szóáradatot, amit most mondanék erről.

Nem érdekes.
Így abszolút nem vagyok képben senkinek az életével kapcsolatban, ami nem feltétlenül baj. Azt hiszem.

Ami fontos volt ez alatt az egy hét alatt, az Luca látogatása volt vasárnap este, ami nagyon kellemes és jó volt, és igazából fura is egyben, mert leginkább akkor éreztem magamat itthon mikor ő itt volt.

Egyébként csak a szokásos dolgok voltak a héten, amit ha lett volna netem biztos kifejtek, hosszú és izgalmas postokban, de így visszamenőleg feleslegesnek tartom.

Tehát nem váltottam meg a világot ezen a héten sem.
Bár nem is áll szándékomban.
Viszont kezd valamiféle terv kibontakozni előttem, ami egész jónak tűnik.