szerda, szeptember 29, 2004

Lopott Szépség

Visszazökkentem abba az időbe mikor először láttam ezt a filmet azon a szép nyári estén. Rengeteg dolgot előhozott belőlem, nagyon sok rég elfeledett emléket. Igazából nem is tudom mikor gondoltam utoljára Nórára, de ezt a filmet valami miatt hozzá kapcsolom. Fura hogy pár nappal ezelőtt kötöttem fel a csuklóra a bőr karkötőt, amit még nagyon-nagyon régen adott egy nyári táborban.
Őt csókoltam meg először. Úgy igazából.
Megmaradt a mosolya, a ragyogás a szemében, és ahogy elragadó lelkesedéssel mesélt erről a filmről, amit annyira szeretett, mint én is.
Azt hiszem ezért jutott eszembe róla ő.

Fogalmam sincs, mi lehet vele, már jó pár éve nem találkoztunk.
Furán érzem magam picit.
Ettől az emlék visszatérésről.
Ahogy visszaidézte a film a régi emlékeket, érzéseket.

Szépek.
Nagyon…

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Lovely and beautiful blog

7:59 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home