szerda, szeptember 14, 2005

Ennyi

Igazából nem sok minden van.
Tegnap voltunk családilag étteremben, mert 30. házassági évfordulójuk volt a szüleimnek, és ilyen „tó” mellett voltunk, ahol gyerekkoromban sokat játszottam, csak akkoriban ilyen elhanyagolt susnyás volt, most meg pár éve felújították, és nem rossz.
Voltak halak meg kacsák, meg teknőcök, meg építkezés nem messze, kb. 500 méterre van a házunktól.

Mostanában meg Lovecraftot olvasok sokat, teljesen rákattantam erre.

Ennyi most asszem.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

jó is az!!
mármint a lovecraft... kedvenc

11:24 du.  
Anonymous Névtelen said...

nekem is régóta az.
elképesztő.
durva arc lehetett az öreg

10:18 de.  
Anonymous Névtelen said...

nézz utána a neten, sokmindent lehet róla olvasni. vannak magyar lovecraft oldalak is.

1:18 de.  
Anonymous Névtelen said...

aha, tudom. bóklásztam picit, meg láttam 1-2 írást amit még nem olvastam.

1:51 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home