vasárnap, szeptember 11, 2005

Ne olvass!

Kb. fél4-kor hajnalban, valami rémlátomás szerűt álmodtam, és fölriadva ebből a dologból, még ebben a kusza félálom szerű állapotban is elkisért ide; a valóságba.
Valami tekergőző kígyó szerű dolog furta be magát a tető gerendák közé, én meg kipattantam az ágyból, majd pár perc után tudatosult bennem, hogy ez az egész valamiféle látomás volt csupán.
De azalatt a kis idő alatt, amíg az ágyból az asztalhoz jutottam, komolyan elhittem, hogy ott van az a valami, és konkrétan bepánikoltam.

Ne olvass Lovecraftot lefekvés előtt!

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

szerintemk meg ha érdekeset akarsz álmodni, olvass Lovecraftot lefekvés előtt!
ja, leszedted a stereochrist-ot?

3:34 du.  
Anonymous Névtelen said...

leszedtem, de 1-2 szám csak pár másodpercig volt fent.
(köszi)
sörözzünkmár!

5:04 du.  
Anonymous Névtelen said...

tényleg??... na mindegy lényeg hogy megvan..
mikor sörözzünk?
kazinczyba jó lenne ellátogatni, én már régen voltam ott.

5:59 du.  
Anonymous Névtelen said...

én is rég.
hát a jövőhéten vagy valami.
hm?

6:01 du.  
Anonymous Névtelen said...

wow, Lovecraft....
Mondjuk keverve egy kis Poe-val....

En is koszonhetek par erdekes elmenyt nekik... :) Kuuuul....

10:44 de.  
Anonymous Névtelen said...

régebben olvasás közben éjjel beugrott egy fekete macska az ablakon.
sikoltottam kb. :)

3:17 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home