hétfő, szeptember 12, 2005

Mint azelőtt

Tegnap este a Dóra elé mentem az Etelére, és ott volt a mamája is, aki felajánlotta, hogy elvisz minket, és útközben eltévedtünk picit, és volt ilyen rész amikor erdő volt mindenütt, meg baljós félhold, és éjjeli pillangók (kurvák) az út mentén, és közben 80-as évek rock zenéje hangosan, aztán nállunk boroskóláztunk, ilyen fotelben ülve, mert kilett hordva mind, és gyertya fény, meg lángoló töklámpás, meg sivatagi zene, tücsök sivítással karöltve, aztán fönt az ágyamba fekve, lebegtek a szavak, és reggel meg zaj, óriási zaj, és hiányzott a ház fala, mert kibontották, és átköltöztünk egy másik szobába, aztán ebéd Anyuval is, és vissza bújás, meg alvás is talán, és ez így ment még sokáig, aztán másszínű buszra szállt a Dóra, és én meg ültem a fotelben, és ittam svájci forró csokit, és szívtam cigit, és este volt megint mint tegnap, vagy azelőtt.