szerda, március 08, 2006

Hétköznapi

Tegnap este nagyon fájt a fejem valami miatt, aztán bealudtam, és sötét színű álmaim voltak azt hiszem, és föl ébredtem korán, és nem tudtam vissza aludni, Sírhant Műveket néztem délelőtt, meg cigizgettem az ablaknál füstölőtől ezoterikus illatban, miközben szólt a Desert Sessions, majd megjött az apukám Németországból, és azt hiszem hozott vodkát, de majd gondolom este adja oda.

Három könyvet olvasok párhuzamosan, a Dórától kapott sámános könyvet, az Útont Jack Keouractól, meg elkezdtem a Glamorámát, de azt hiszem az lesz, hogy befejezem az Útont, majd a sámánost, és akkor majd jöhet a Glamoráma.

Boldog Nőnapot!

9 Comments:

Anonymous Névtelen said...

szia noár.
karma vagyok, blogger. azt gondolotam hogy mivel tök kompatibilisek vagyunk meg lazaság, kipakollak a linkfalamra meg minden, tuti meg ilyesmi. nemtom te mit gondolsz erről.
karma

7:02 de.  
Anonymous Névtelen said...

szia! kösz szépen, ez nagyon jó ötlet.
korod?
nemed?
küldenél fotót?

5:29 du.  
Anonymous Névtelen said...

24 fiú és a hatalom kártyáitól cortezig (csak egy kaktuszisten van és cortez az ő prófétája)bezárólag csak bevésődtek az arcvonásaim

8:05 du.  
Anonymous Névtelen said...

ohh.
nálad volt a joviális mikroszockó?
(vagy mi a tosz)

9:13 du.  
Anonymous Névtelen said...

Hú, bocs, hogy belekontárkodok itten a társalgásba, de a joviális mikroszockóra, arra emlékszem ;D
Úgy kilenc-tíz éves koromban nagyon belelkesültem, még valami hatalmas-nagyszabású találkozóra is elvittek a nagybratyóim :P
(és még mindig megvannak a régi kártyák..)

12:50 de.  
Anonymous Névtelen said...

Ja, és karmaszutra kedves, nálam is ki vagy ám linkelve már régóta :)

12:52 de.  
Anonymous Névtelen said...

autentikus vámpír kiszívja az életerőd ezér a viccér, noár :)))
ó és idus. viszonoztalak. egyébként ismerjük egymást? :)

11:03 de.  
Anonymous Névtelen said...

már bocs de ez nem társkereső!
grrr!!!
szopógödör!

11:16 de.  
Anonymous Névtelen said...

mosmérkell beégetni a fiatal kívánatos kívánós hölgyek előtt varkocs hmmmm? :P

11:43 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home