péntek, július 13, 2007

Kadathba vágyom

Tegnap olvasgatva (a Karnevált) vártam a Dórát a villamos megállóban, és meleg volt, aztán mentünk moziba, és vettünk jegyet, majd üdítőztünk a gyepen, aztán pattogatott kukoricát ettünk és megnéztük az új Harry Potter filmet, ami hát igazából nem nagyon, de mondjuk azért annyira nem is, majd ettem én gyross tálat, ami béna volt, és tovább ültünk a gyepen, ami zöld volt, az ég meg kék, és sütött a nap is, aztán hazafelé mentünk, és ott kaptam changeling alapkönyvet kinyomtatva, és előtte vettem utolsó egyszarvút, de más azt hiszem nem volt, meg még az hogy múlthéten kaptam egy zöld (pszichedelikus) sárkányt, és hát végül is ezek után, vagy ellenére, esetleg mellett, csak pár lépés a nyugati gombamező.

Ami valahogy most sehogyse passzol ide.
Mert lehet hogy én már Kadathba vágyom…

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

..melyik Karnevált?

11:55 de.  
Anonymous Névtelen said...

ami a nevem alatt van

12:07 du.  
Blogger lady of carnage said...

az utolsó egyszarvú meseszép... szép perceket hozzá. (gyászleány voltam)

1:57 du.  
Anonymous Névtelen said...

köszönöm :)

2:58 du.  
Anonymous Névtelen said...

én még mindig nem értem...
bár biztosan nem arra gondoltál, amire én.

6:45 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home