csütörtök, július 05, 2007

Neil Gaimantől

Szóval az volt, hogy tegnap hazaértem, és kb. 9-10tájban felcsatlakoztam erre, ami szokatlanul újszerű dolog, mármint ha mindezt az én szobámban teszem, és bolyongtam a honlapok labirintusában, és akkor látom hogy Neil Gaiman dedikált pesten, és én is pesten voltam, és nem tudtam erről, csak mikor késő, és nem, egyáltalán nem vagyok rajongó típus, és nem, egyáltalán nem ájultam volna el sikoltozva, de azért mégis csak kurva jól nézett volna ki egy aláírás a tükör és füstön,

Neil Gaimantől…

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ó jaj! A régi jó kis blogger Noir visszatért közénk.
Ismerős az érzés, ugyanez volt nekem is Darren Shan-nel.

12:01 du.  
Anonymous Névtelen said...

hát nagyon nehéz dolgok ezek dóra :)

12:15 du.  
Anonymous Névtelen said...

Negyed óra múlva már válaszoltál is. Nem tesz jót neked ez az internet. Hová lesz az én kis barátom? ;) Azért ma ne felejts el átjönni! Én átmentem! Hali!

12:27 du.  
Blogger noir said...

nemfelejtelekel

12:36 du.  
Anonymous Névtelen said...

Egy cipőben járunk... én másnap tudtam meg, attól a sráctól, aki nagy szerencsétlenségemre épp ezelőtt adta vissza a nagyonrég kölcsönadott Tükör és füstömet, máskülönben azt is elvihette volna... :-/

8:46 de.  
Anonymous Névtelen said...

nem is beszélve azokról az őzikeszemű fiúkról, akiknek az országban (világban) szerteszét kószálnak a tükör és füstjei. de most majd másképp lesz. anyukám megvette nekem Angliában, angolul, határozottan bibí. annyi nektek, lopótökök.

11:16 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home