vasárnap, október 10, 2004

Képben vagyok

Ebéd utáni szieszta. Vagy valami hasonló.
Igazából el kéne kezdenem tanulni törire, ami vicces lesz, mert csak a fele anyagom van meg hozzá. De ilyeneket inkább nem írok, mert engem sem érdekel mások ilyesfajta problémái. Tegnap volt Eleven Hold, amire egy hete el akartam menni, de nem volt hozzá hangulatom. A Pszihedelikus fesztivált viszont sajnálom, hogy kihagytam, biztos nagy élmény lett volna. Na mindegy, legközelebb biztos megyek. Azt hiszem legszívesebben most valami Korai Örömre mennék, az most pont passzolna. Jobban bejön most ez a pszihedelikus szárnyalás mint a szimpla gitár zene. Nézegetve az A38-as képeket felfedeztem magamat és F.-et az egyiken, ami azt hiszem most fordult elő. Bár tök nem lehet látni, de én tudom, hogy melyik vagyok.
:)
Felrakhatnám, de nem rakom, mert én nagyon nem látszom rajta, és elég béna kép különben is.