péntek, október 08, 2004

Művész-e vagy?

Kiolvastam a Szerelemről és más Démonkról-t és nagyon tetszett, bár lehetett volna még hosszabb is egy picit. Aztán most meg elkezdtem a Szerelem kolera idején-t (nem direkt olvasok olyat amiben a szerelem szó van, becsszó) aminek még az elején tartok és nem mondok véleményt.

Volt még a héten, hogy kísérek haza egy lányt, és kérdezgeti, hogy milyen művészeti ágban tevékenykedek. Én meg nézek rá nagy szemekkel, hogy ezt most miből gondolja. Aztán magyar órán, meg feltesz valami kérdést a tanár és egyből rám néz, és akkor meresztem megint a szemem, aztán persze válaszolok, de akkor is.

Ezzel kapcsolatban asszem tavaly volt a legdurvább, mikor két segg részeg arc odajön hozzám hajnal ötkor (dolgozni mentem) hogy te biztos csillagász vagy. Én meg mondtam hogy nem.
„Jó akkor irodalmár” mondta az egyik, és elmentek.