szombat, október 30, 2004

Semmi mást

Betegségféle nehezedik a vállamra, és húzza az arcom.
A tegnap jó volt, megnéztem Delíriummal az Apokalipszis Mostot. Érdekes utazás volt. Aztán F.-el felmentünk a Kilátóhoz és néztük a fényeket, meg papír repülőt dobtunk el a sötétben mint egy éve.
Várom, hogy jelentkezzen a NemPublikusLány, de se híre, se hamva.
Jó lenne azért. Ha lenne valami.
Fáradt, kába, és álmos vagyok, és semmihez sincs kedvem. Neki kezdtem a napokban vagy öt könyvnek, de egyik se fog meg úgy igazából.
Nem akarok semmit a mától, csak egy kis jelt.

Semmi mást.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

mi az,divat lett a nempublikusság?:)
húú,az olyan titokzatos..:)
bár rohadtul utállak,meg téged egyébként se szeret senki,azért gyógyulj meg bazeg!!!
de gyorsan.
szurkolok az új nempublikuscsajhoz,hogy jelentkezzen.
biztos valami gót:))
na jó éjt,így negyed 2 tájban!
sárga

1:19 de.  
Blogger noir said...

:))
ma nem vagyok beteg, és nem gót a nempublikuslány, csak azért nem írok róla mert még semmi sincs, és ha lesz valami akkor a nevén nevezem.
Én is utállak tudod. :)
puszi

11:29 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home