péntek, december 31, 2004

*sóhajt*

Elhatároztuk tegnap F.-el, hogy kb. leisszuk magunkat ebben a kisvárosi éjszakában, de ez csak neki sikerült, mert 11-től kb. hajnali fél3-ig beszélgettem egy lánnyal, aki elég régóta tetszett már.
Igazából nem tudok mit írni, és nem tudom, hogy lesz-e folytatása a dolognak, mert szemmel láthatóan szimpatikus voltam neki, és megadta a számát, de nem tudom, hogy mennyire tettem mély benyomást rá.
*sóhajt*
Egyébként elég sokat ittunk, de szerencsére nem látszott rajtam, de most picit fáj a fejem.
Ma van szilveszter, ami hihetetlenül nem motivál, és valsz. valami béna házibuliba kötök ki, de azt se bánnám, ha otthon lennék vagy valami.
Egyébként a lánnyal nagyon jól elbeszélgettünk, főleg így, hogy most találkoztunk szemtől szembe egymással először, és már vannak ilyen közös szavaink, amikről csak mi tudunk meg ilyesmi, meg sokat nevettünk meg minden.
*sóhajt*
Aztán amikor bezárt a hely akkor haza kísértem, de nem volt ez a „most akkor csókold meg” érzés, és ettől elbizonytalanodtam, mert általában szokott lenni, vagy ilyesmi, és ezért valószínű, hogy inkább csak mint ember jövök be a lánynak, mint pasi vagy valami.
De tök sok közös dologban egyezünk és örültem, hogy találkoztam egy ilyen emberrel is ebben a városban.
Hazafelé meg csak mosolyogtam magam előtt, mert szerintem rég volt ilyen klassz estém.
*sóhajt*