péntek, december 10, 2004

Megállóban

Olyan ez mint mikor állsz a buszmegállóban, és nagyon hideg van.
A leheleted apró kis szellem pamacsként lebeg a szemed előtt, és behúzod a nyakad a kabátodba.
Kicsinek, és reménytelennek érzed magad.
Aztán látod a távolban a reflektorfényeket, és reménykedsz, hogy talán ez a jó busz, és már nyúlsz a farzsebedbe, a bérletért, hogy felszállhass.
Aztán odaér melléd, és te felszállsz, pedig látod, hogy ez a busz, nem oda visz, ahova szeretnéd, de te beszállsz, mert meleg és kényelmes.
Persze általában ráfázol, mikor tudatosul benned, hogy egy olyan helyre visz, ahol nem akarsz lenni.
Két dolgot tehetsz:
- Ott maradsz, ahova vitt ez meleg, kényelmes busz, és megszokod.
- Vagy elsétálsz egy megállóba és várod azt, ami elvisz egy olyan helyre, ahova igazából szeretnél menni.
Eddig ez volt.
Felszálltam az első kényelmes, meleg buszra, és rohadtul nem érdekelt hova visz.
De most már csak a jó buszra akarok szállni...

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ha értem a lényegét,én meg pont fordítva csináltam.
végülis nem tudni,mi a jó.
várni egy jó buszra,aminek menetrendje sincs és lehet,hogy 10év múlva ér ide vagy felszállni egy másikra,mi tudod,hogy nem épp a legjobb,csak nincs másik.
nehéz döntés.
sárga

9:41 de.  
Blogger noir said...

Sok esetben csak akkor tudod meg, hogy rossz busz ha már felszálltál, de ez nem feltétlenül baj, mert így is eljutsz valahova. De én se tudom melyik jobb, várni az igazira, vagy minél többre felszállni, amíg meg nem jön az amit szeretnél.

10:22 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home