péntek, február 04, 2005

Mindenkinek saját plázát!

Akkor sem fogok írni a Piercinges meg a Szépszemű lányról a villamoson. Már én is unom az ilyeneket.

De arról írok, hogy voltam „shoppingolni” Dzsófival, ami nagyon nagy élmény volt, ilyen rózsaszín falak voltak mindenütt, és őszintén szólva örülök hogy mostanában nem voltam Delíriummal, mert igen komoly, és intenzív élmény lett volna.
Aztán találtunk virágos izét drágáért, pedig még szíves örömest mászkáltam volna, és utána hallgattuk búcsúzás közben az üvegeken játszó bácsit.

Aztán szomorkodtam picit a buszon, de ezt egy bögre kakaó semlegesítette.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

miért szomorkodtál? jajaja, biztosan miattam. vagy a buzogány miatt?

ne aggódj, úgy sem bántanálak. főleg, ha elemigrálsz :)

de komolyan, ne szomorkodj! na.
dzs

8:20 du.  
Blogger noir said...

nem miattad szomorkodtam a buszon, azon túltettem magam a villamoson.
És már nem vagyok szomorú mert ittam kakaót.

de azért köszönöm az együttérzést majd küldök képeslapot, jó?

8:23 du.  
Anonymous Névtelen said...

rendben, majd küldj képeslapot.
azért kicsit tovább is tarthatott volna, mire túlteszed magad rajtam. a villamos olyan hamar volt... kicsit mintha nem is lett volna nagy dolog, hogy boldogíthattalak ez alatt a kis idő alatt. pedig ez ugye nem lehet, mert nagyonis nagy dolog volt.

a kakaódat irigyelem. én is akarok. keresek.
csókoltatlak!
dzs

8:29 du.  
Anonymous Névtelen said...

noir:
nagyon nagy dolog volt, és ezt most komolyan mondom
:bólogatósszmájli:

8:50 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home