kedd, február 01, 2005

Dealer

Megnéztem a Dealert tegnap, és az a fajta film volt, amit rossz nézni.
Hihetetlen nyomasztó és sivár hangulata volt, és teljesen átjött ez az érzés.
A szereplők kiégettsége, és hiábavalósága átragadt rám, akik mint elhalványult kísértetek jártak-keltek a filmben.
Fliegauf Benedek előző filmje is megfogott (Rengeteg), de azt hiszem tehetsége itt már valóban kézzelfogható, bár valószínűleg soha többé nem fogom megnézni a filmet (vontatott, és nyomasztó mivolta miatt), élmény volt, még ha ilyen negatív is.
Utána vesztemre beraktam Nick Cave-től a Noctruma albumot, és kb. az élettől is elment a kedvem. Feküdtem a sötétben, cigiztem, és hallgattam, ahogy az ablakon kopognak a havas eső cseppjei.
Elveszetten meredtem a parázsvégre a kezemben, és nagyon máshol akartam lenni.