szombat, június 25, 2005

Ereszd el a hajam!

Az elrongyolódott narancssárga Converse cipőmben sétáltam a napfény illatú utakon a Gödörig, ahol lépcsőkön ülve várták a Narco Polot az angyal arcú fiatalok.
Mászkáltam picit, aztán vettem sört valami boltban, és leültem én is a lépcsőre, valami hajléktalan arc ült mellettem, és mondott dolgokat, de igazából nem is figyeltem rá, adtam neki pár cigit, de nem vettem tőle újságot, vagy ilyesmi.

Aztán elkezdődött a koncert, én meg ittam a söröket, és egyre jobban magába szívott ez a különös zene, a színpad előtt ilyen hippi arcok játszottak ördög botokkal meg meteorral, bár ez inkább csak bemelegítés volt, mert a java csak ez után következett.
Jöttek ilyen gólyalábas emberek, akik színes zászlókat lengettek, és nagyon passzolt a zene meg a látvány meg ez az egész minden, én meg mosolyogva üldögéltem a lépcsőn, majd vettem még sört a gödörben, ahol a Bűbájos Pultoslány szolgált ki, akit sokszor láttam már ott, és bele vagyok zúgva picit, mert olyan az a lány mint egy kis őzike.
Mire vissza értem a színpadhoz már többen táncoltak, én meg a szélén sörözgetve figyeltem őket. Kezdett sötétedni, amikor tűz zsonglőrök jelentek meg, és tök olyan hangulata volt az egésznek mint a Szigeten, amikor Delírium csókjával az ajkamon mászkáltam a mutatványosok között.

Rőt lángok szaga keveredett az alkony illatával.

Aztán összefutottam a Nándival akivel ittam bort, és kezdtünk már részegek lenni. A koncert után (ami fantasztikus volt) meg elindultunk a boltba egy Indián nevű sráccal (akiről később kiderült, hogy blogger és ő írja az Indiános Történeteket) meg az Orsival aki egy kedvesen mosolygós rasztalány.

Üldögéltünk a fűben, miközben iszogattunk, és én meg elindultam hazafelé, de a Blahán rájöttem, hogy kb. lekéstem az utolsó buszom, és valami sráccal beszéltem valamiről, de már nem igazán emlékszem.

Visszamentem a gödörhöz, ahol elfogyott a cigim, de amikor kellett akkor lett, úgyhogy nem igazán volt ez valami nagy gáz vagy valami, közben meg volt ott két szórólapos lány is a Diana meg az Erika, akiktől csomó lapot vettünk el, de igazából nem tudom, hogy miért.

Bementünk Hiperkarmára, de nem volt valami jó, közben találkoztam a Csabival, a Bellával és az Askammal és szórólapokat osztogattam a lányoknak, mert ezzel jól lehetett csajozni, de igazából nem is.

Aztán visszamentünk a lépcsőhöz, ahol a Nándi kifeküdt, de volt még pulzusa, szóval annyira nem aggódtam vagy ilyesmi, meg ott dumáltam ilyen sráccal mindenféléről, de akkor részeg voltam, és megkértem az Orsi kezét, mert szereti a Noir Desir-t és ez nekem nagyon imponált, és ő azt mondta, hogy 24évesen a feleségem lesz vagy valami, szóval tökre jó lesz majd, mert ha 30éves leszek akkor lesz egy kedves rasztalány feleségem, de persze lehet hogy nem is.

Ezek után elindultunk a Nándihoz, mert mondta, hogy nála aludhatok, ami tökre jó, mert végül is alig ismerjük egymást. Ott volt egy nagy fekete macska, a Csocsó, aki az ölembe fészkelte magát, és ezen kuncogtam, mert nagyon viccesnek tűnt, de igazából csak részeg voltam, aztán reggel mutatott a Nándi ilyen flash-es képregényt amit ő csinált és valami óriás nyúllal verekedett benne, ami baromira jó volt.

Majd elindultam hazafelé, ami annyira nem volt jó, mert nem valami felemelő dolog másnaposan sétálni a forró betondzsungel között, de aztán haza értem, és akkor néztem ki hosszú ideig a fejemből.