szerda, november 09, 2005

Párnacsata

Nyugatinál találkoztam a Dzsófival meg vele voltak lányok akiket ismertem látásból, és vártunk valakikre, de aztán felfelé mentünk és az aluljáróban már volt sok gyanús egyén, de az óránál még többen, és kürt szólt, vagy duda, és a rengeteg tömeg párnát bontva a földre feküdt, de én nem mert nem vittem párnát, és akkor úgy minek, szóval ott feküdtek mind jó sokan, és aztán elkezdték egymást ütni-vágni (párnákkal) én meg ott mosolyogtam a korlátnak dőlve, és ilyen vidámság lebegett a levegőben, meg tollak, és érezni lehetett ahogy felszabadul a sok pozitív energia, és muris volt az egész, bár fele annyi emberrel jobb lett volna azt hiszem mert így nem tűnt olyan spontánnak mint kellett volna.

Aztán a Westendbe mentünk fütyülősért a Dzsófival meg az Idussal (azt hiszem) meg ilyen sráccal, aki a vááá kategóriába tartozott és tuti ufó vagy valami, mert szerintem ilyenekre nem képes egy homo sapiens amire ő, szóval így izé.
Mindegy.
Láttam hippi könyvet, ami biztos nem ér annyit mint amennyi, de tuti megszerzem, mert szép nagyon, és akkor ezek után teázni mentünk a cd fűbe ami kellemes volt mint mindig és a Dzsófival beszélgetni próbáltunk, de ez gyakran a nevetésbe csapott át és vettem neki sütimacit hogy csöndbe legyen picit (najó nem ezért) és akkor sétáltunk utána és villamosra szálltam.

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

ugyan,fiaim,ha ufó lett volna,én már nem lennék itt.
inkább valami mutáns,ami az ottaniaknak nem kell.
mit csinált amúgy?3 szeme volt és elfolyt a térben?megette a párnáját?
hibus

11:45 du.  
Blogger noir said...

fárasztó volt. nagyon-nagyon.

11:49 du.  
Anonymous Névtelen said...

Igen, igen, az Idussal :)
És jól esett, hogy ezt így be is vésted ide.. :)

Jó volt látni Téged.. most már tudom tekintethez, kisugárzáshoz is kötni a szépséges-kedves olvasnivalókat.. ;)
"Viszontlátásra!", Noir...

12:07 de.  
Blogger noir said...

én is örültem, mégha szavak helyett csak pár pillantást válthattunk.

12:18 de.  
Anonymous Névtelen said...

:)

12:29 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home