hétfő, április 17, 2006

Nyuszis dolgok

Szombaton átmentem Dórához, akit régen láttam már, és kaptam tőle klassz maszkot, amit Velencéből hozott, oda felé menet tele volt minden buta arcú rocker kölykökkel, akiknek hiányzott a lélek a szemükből (vagy mi).
Aztán csak elvoltunk, és jó volt, reggel meg korán ébredtünk, én hangyákat öltem, meg a Fekete Sereget olvastam (ami azon kevés régi könyveim közé tartozik, amiket szívesen újra olvasok) és reggeliztünk, utána meg Dóra aludt még picit, egy sipákoló kiscsibe repült az ágyba, és megjött a Nyuszi, és a Dóri meg a Linda kézen fogva kutatták a csokikat, és én is megtaláltam a magamét, aztán haza jöttem, kaptam csokikat megint, meg túladagoltam az ételt, pedig nem is ettem sokat vagy valami, és este volt már meg hűvös és lefeküdtem aludni.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Este van és különös tüzek égnek az Olajfák hegyén, fekete zajjal közeledik Meggido felé, hangtalan és sivár, hangtalan és sivár, tátongó sebek a test

9:48 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home