szombat, augusztus 11, 2007

Savpróba

"- Egyik éjjel Mexikóban, Manzanillóban savat szedtem, aztán elpattintottam egy Ji Kinget. És az Ji King - az Ji Kingben az remek, hogy sosem küld szerelmes levelet, hanem az arcodba csap, ahogy kell - szóval azt mutatta, hogy valaminek elérkeztünk a végére, már nem haladunk semerre, ideje új irányt találni - aztán kimentem oda, ahol éppen elektromos vihar volt, és villámlott mindenfelé, és akkor az égre mutattam, és bevillant, és egyszer csak rajtam volt még egy bőr, ami villámból volt, elektromosság, mint egy elektromos öltöny, és tudtam, hogy mind képesek vagyunk szuperhősökké változni, hogy vagy szuperhősök leszünk, vagy semmi."

Ken Kesey mondja Tom Wolfe, Savpróba című köyvében.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

1. pacin ugráló félmeztelen szexi tinik (vaulting európabajnokság, döntő, kaposvár) 2. összekuszálódott agypályák és hínárszemek (érkezés két órája, ébredés két perce) 3. lapulevél mögé száműzött gólyahír és őzikeszemek (lemerült telefonkártya, és bocsi)

nagyon acid. búzát legközelebb, de amint. békesség. puszik

10:54 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home