szerda, szeptember 01, 2004

Stílusos

Most nagyon stílusosnak érzem magam, mert a Cure-tól a The last day of summer-t hallgatom.
Rohadt izgis kezd lenni a blogom, pedig az elején jól indult.
Majd ide is Kispál szövegeket fogok rakni.

Egyébként meg vasárnap Pál Utcai Fiúk a Zp.-ben és ott lesz H. és kíváncsi vagyok, hogy mi lesz.
Mármint hogy milyen fejet fogunk vágni, ha találkozunk, meg hogy köszönünk-e egymásnak vagy valami.
A múltkori Zp-s találkozásunk (Hiperkarmán) fura volt nekem, úgyhogy el is húztam onnan, de most nem zavar meg nem is érdekel különösebben.

Remélem a vasárnapi koncerten normálisan részt tudok venni, mert a legutóbbi PUF koncerten részeg voltam nagyon, és csak feküdtem a Gödör falánál, aztán haza vergődtem valahogy.

Néha csodákra vagyok képes.

A Poe szól most, ami olyan, mint az Evanescense csak nem annyira populáris és sokkal jobb. Ami mondjuk tök nem lényeg, csak azért írtam, hogy tehessek róla fel képet.