szerda, október 20, 2004

Kirakós

Próbálom összerakni a tegnap este darabjaira hullott emlékeit, de nem nagyon megy. Lüktet a fejem, és eléggé kába vagyok. Azt hiszem egy jó ideig nem iszok alkoholt. Azt a következtetést levontam megint hogy nem feltétlenül jó, ha telefon van a kezembe. Ilyenkor örülök, hogy kitöröltem a Szigeten azt a bizonyos számot, mert félre értené.
Egyébként az El Toro nevű helyen voltunk, amit klasszul kibővítettek, és ittunk három üveg bort, ami finom volt.
Volt ott egy lány (Niki) akivel utoljára a szüzességem elvesztése előtt beszéltem, és akkor adott ilyen tanácsokat meg minden (mármint akkor, régen) :)
Aztán elindultunk és kb. fura volt, mert kerékgumikat gurítottunk a főúton, meg minden. És beszéltem sokáig F. haverjával Violával de igazából nem tudom miről. Megígértem neki hogy megyek F.-el Kaposvárra de ilyen állapotban örülök, hogy a konyháig eljutok, nem hogy oda.
Huh.