hétfő, október 18, 2004

múm

Éppen a múm-ot (izlandi csapat) hallgatok, nagyon kellemes zene, igazából nem történt semmi érdekes.
Csak azért írtam ezt le, hogy feltehessek egy képet, amin látható az énekes lány, aki nagyon helyes.
Ki kéne költözni Izlandra.

Ma bent voltam kemény egy órán (földrajz) aztán haza mentem, mert a két lyukasórán nem tudtam mit kezdeni magammal, mert elfelejtettem könyvet vinni.
Aztán buszozás helyett sétálgattam kicsit.
Nem nagyon akarok rendszert csinálni ebből a lógásból, de azt hiszem ez még belefér. Hiányoznak innen a helyek, ahova szívesen megy le az ember, és értelmes arcok vannak. Mondjuk nem rég nyílt egy kávézó, ami jól néz ki kívülről, de ott még nem voltam, igazából nem sok reményt fűzök hozzá, bár egy kávézóba nem hinném, hogy olyan sok lenne a surmó paraszt, mint az egyéb helyeken.

Egész jó ez a múm. Tényleg.
Olyan lazulós picit, ami elrepít máshova.