vasárnap, január 02, 2005

Össze-vissza

Most ilyen „nem találom a helyem” állapotban vagyok, rohadtul nincs mondanivalóm, de semmi értelmeset nem tudok kitalálni.
Szóval egésznap csak tengődtem, meg unatkoztam, gondolkodtam, regenerálódtam.
Ez az egész ügy kevésbé viselt meg mint ahogy ezt képzeltem, bár nem ugrálok örömömben, és nem dobálok konfettit a fejem fölé, gondolhatod.
Kíváncsi vagyok erre az évre azért, remélem nem folytatódik ez a szar ami mondjuk kb. nyár óta tart, bár valahogy még nem vagyok benne biztos (a pár nap dolgait nézve) hogy ez véget ért.
Meg a sulis hozzáállásomra is kíváncsi vagyok, meg hogy lesz-e annyi lélekjelenlétem, hogy befejezzem már végre.
Nem akarok ilyen újévi fogadalmakat tenni, mert a körülményeken is múlik a hozzáállásom, de azért jó lenne már egyenesbe jönni, mert mintha kurva görbe és össze-vissza lenne már sok minden elég régóta.

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

egyetértek basszameg.
bár ha idén is annyit iszunk,mint tavaly,nehéz lesz egyenesbe "menni"-jönni:)

7:11 du.  
Anonymous Névtelen said...

sikerülni fog
szard már le a körülményeket
a te felelősséged megcsinálni
és meg is fogod
és közben még élvezni is fogod az életet

persze csak ha akarod

7:29 du.  
Blogger noir said...

oké

8:08 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home