vasárnap, január 02, 2005

Összeomlás

A szilveszterem jól indult, de aztán elég szar lett.
(finoman szólva)
Átmentünk S.-ékhez és akkor így kellemesen elvoltunk, ittunk, szívtunk, meg így tök családias volt az egész, volt csomó süti, mert rengeteget csinált S. barátnője, meg tök aranyos volt, ahogy nyüzsgött körülöttünk.
Jött valami srác, és elkezdtük nézni a Félelem és Reszketést, aztán a vége felé betoppant a Lány, de így abszolút nem értettem, hogy akkor most ő hogyan, meg miért, de szemmel láthatóan nem miattam jött, mert kb. egy mondatot se váltottunk, meg úgy általában semmibe vett.
Aztán utána meg azt hiszem összejött F.-el, vagy is hát nem láttam semmit, de eléggé az volt az érzésem, meg elég egyértelmű volt hogy mit csinálhatnak, ami persze a Lány szempontjából (annyira) nem gáz vagy valami, és ha 1-2hét múlva történik, akkor nem érdekel, de így hogy kb. 2napja folyamatosan áradozok erről a lányról F.-nek és ezt teszi kb. a szemem előtt, úgy hogy tudja, hogy mennyire fontos volt nekem és ráadásul nem is azért mert összeakar jönni vele vagy valami, szóval elég tahóság, de ez inkább most derüljön ki, mint hogy a barátnőmet dugja majd meg, mert ezek után szerintem simán megtenné.
Aztán ott maradtunk még ébredés után, ahol teljesen szétestem, néztük a Gyűrűk Urát, de a felénél eljöttem, és akkor szívtam otthon is és Radiohead-et, meg Muse-t hallgattam, és átértékeltem a kapcsolataimat, meg kihúztam egy nevet a barátaim képzeletbeli listájáról.

Boldog Újévet Noir!