csütörtök, február 10, 2005

Csak az eszembe jutott

Negyedévenként rágerjedek a Hiperkarmára, és az van ilyenkor, hogy orrba-szájba azt hallgatom, és még egy koncertet is bevállalnék, a nagy tömeg és az infantilis tinédzser rajongótábor ellenére is.
Persze mostanság nem lesz koncert, úgyhogy az iránti vágyamat, hogy tizenéves picsarészeg altercsajok halálra tapossanak majd valószínűleg a Quimby koncerten kell kiélnem, bár eléggé kérdőjeles részemről még az ügy.
2003 májusában volt az, amikor tudomásom szerint láttam először koncertezni a Hiperkarmát, és lementem egyedül, ahol is Delírium kisasszony csatlakozott hozzám, majd ebbe a furán színes állapotban néztem a koncertet, amikor az énekes Robi azokat a sorokat énekelte, hogy „rád nézek a szemed véreres, kiszúrlak kábítószeres” akkor pont a szemembe nézett.
Szóval azóta bírom a Hiperkarmát, és másnap rohantam megvenni a lemezt, kedvenc zenekaromnak nem nevezném, de azért klasszak.

Csak ezt szerettem volna mondani.