kedd, február 08, 2005

Elvonó

Betegségféle lappang bennem, amit rohadtul nem szeretnék, mert nemrég voltam beteg, szóval jó lenne, ha eltakarodna mellőlem a picsába.
Érzékenyebb vagyok ma kelleténél, ami azt jelenti, hogy könnyen felhúzom magam, és ma már volt ilyen hangosan káromkodós dühkitörésem, amit valószínűleg el sem hiszel, mert te még nem is láttál olyannak.

Miért vagyok szociális elvonón, és ki rakott be oda?

Hajnali kettőkor azt tapasztaltam, hogy friss vagyok, mintha délután kettő lenne, és felmarkoltam egy rakás toknélküli cd-t, amiből kivettem a Nulladik Változatot, és a Coldplayt amiket vagy fél éve nem raktam be, és akkor azokat hallgattam amíg el nem aludtam, és örültem annak a ténynek hogy a Nulladik nem fordított be, bár a Nick Cave-et nem mertem megkockáztatni.

6 Comments:

Anonymous Névtelen said...

dear Noir,
gyógyulj meg még mielőtt megbetegedél!
;)
dzsf

9:40 du.  
Anonymous Névtelen said...

köszönöm szépen
:)
a levelemet megkaptad ugye?

11:03 du.  
Anonymous Névtelen said...

hát én írtam rá választ is!
nem-e kaptad-e meg? ójaj. ójaj.
elküldöm megint ;)
dzs

11:23 du.  
Blogger noir said...

Nem kaptam választ.
Nem akarsz átmenni egy másik levelezős rendszerbe?
Mert ez az estmail nem valami klafa, és trendi se, ha érted mire gondolok :szemforgatósszmájli:

11:42 du.  
Anonymous Névtelen said...

vagyok gmailben is, ha ez megnyugvást ad, de azt meg te nem tudod olvasni jól :)
nehéz az élet.
elküldöm mindenhonnan ahol van címem ;)
mert akarom hogy olvassad el.
dzs

11:50 du.  
Blogger noir said...

elolvastam.
válaszoltam.
és még mosolyogtam is
:)

12:22 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home