péntek, január 21, 2005

Party in my bones

Klasszul be vagyok tompulva, nemrég értem haza Quimbyről, és haza hozott a Rita akivel sosem szoktam össze futni koncerten, csak utána, vagy valami.
Előtte voltunk a Bázisban, Lucával meg a Hibussal, és zártkörű volt meg minden, de bebújtunk, aztán ittunk retró ízű sört meg voltak ott helyes csajok mint a múltkor, az egyik tökre megfogott, meg minden, valami Laura vagy valami, és ittunk még boros kólát meg cigiztem meg volt kép valami srácról meg csajokkal, ahogy keféltek meg minden, és kutatni kellett a festményben a lányok után de meglettek, aztán volt valami para, hogy izé, de nem volt gáz, és elhúztunk az A38-ra, előtte meg ettem pizzát, ami forró volt, de klassz, és asszem ez mentett meg a széthullástól, a Hibust meghívta valami arc, vagyis fizette az italunkat, meg ott mászkáltunk, és kezdődött a Quimby, és eltűntek a lányok, én meg ittam vbk-t, és láttam a Lovasit, meg a Miksát akinek helyes barátnője volt, meg minden, és előtte láttam a Psotit, aki klasszul nézett ki, és összefutottam a Ritával meg a barátnőjével, aki jól nézett ki (szőke meg minden) aztán jött a Pol és hozott nagy boros kólát, meg minden, és dumáltunk a VHK-ról, a Cantaráról, meg a Világfáról, és még a zenekarról amiben dobol (Plafon vagy valami), aztán kezdtem berúgni, és közben játszott a Quimby, klasszul, meg mellettem volt a Batyus Lány, és végül is klafa volt az egész, jobb mint a Gödörben, jött hozzánk valami csaj, akit asszem a Szigeten láttam, és a feje búbjához tettem az ujjam és forgott, meg ő is, meg asszem a Pol énekelt vagy valami, aztán vége volt, elnyomtam a cigit, suhantunk Ritával meg a barátnőjével az esőben, és kértem hogy rakja be a „Baby shot me down-t”, vagy mit (tudod a Kill Bill-ből).
Szakadt az eső, és cigiztünk meg dumáltunk az Animáról, aztán kiszálltam, és belehugyoztam az árokba, mert klassz volt, és otthon csináltam pirítóst, és most a Jefferson Airplane szól, meg minden, nagyon klassz, és még részeg vagyok picit, és lényegében jól érzem magam.

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

:)

(dzs.)

1:36 du.  
Blogger noir said...

mi a mosoly oka?
azt elfelejtettem leírni hogy láttam Makk Károlyt csontrészegen bóklászni a hajón.
majd pótlom.

6:24 du.  
Anonymous Névtelen said...

mosoly oka? nemtom, csak olyan jó volt, vagy valami.
ahogy írtad az egészet. ilyenek.
úgy el tudtam képzelni mindent, mintha filmen láttam volna.

dzs

11:23 de.  
Blogger noir said...

klafa
:)
kijátszaná a szerepemet ha ez egy film lenne?
melyik színész?

1:36 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home