vasárnap, március 13, 2005

Dióhéjban

A pénteki napot most inkább csak egy pici dióhéjba raknám, pedig többet érdemelne, de az most nem sikerülne, azt hiszem.
A lányokkal a Kazinczyba voltunk a koncert előtt, Dzsófitól kaptam szülinapomra csokornyakkendőt és marcipán gombát, aminek nagyon örültem, és picit meg is illetődtem ettől, mert az ajándék, egy ilyen koncert közben elejtett félmondatból született.
Előtte meg a Lucával beszélgettünk egy kellemeset.
Aztán a Gödörbe mentünk, és akkor ott ment a Colorstar, Másfél meg a Korai Öröm, de valahogy nem ragadott magával a zene, mert nem igazán volt bulis hangulatom.
A Gina rakott tea filtert a sörébe, közben a Réka meg a Ráhel vadul táncoltak.
Aztán vége lett mindenek, és mi a Dzsófival húztuk ki hajnalig, és jó volt vele beszélgetni, meg hülyülni, mert azt hiszem egyedül nagyon rossz lett volna akkor.
Aztán valahogy haza keveredtem, és nagyon fáradt voltam.