hétfő, június 27, 2005

Fesztivál?

Elmennek két hétre a szüleim, és azon gondolkodom, hogy kéne csinálni valami fesztivált a kertbe, mert úgyis annyi van már az országban, hogy nem lenne kirívó, vagy valami, és szerintem biztosan felépne a Plafon, meg a bűbájos Szinginges lányok.

És az lenne a neve, hogy Noir Fest, és a neve hallatán a gótok is jönnének, és ha látnák a programot akkor tömeges öngyilkosságot követnének el, és kijönne a Fókusz, és akkor lenne világszínvonalú hírverés meg burzsuá marketing.

Bár utána meg kinyírnának a szüleim, meg a hülyediszkós bátyám, meg a butyek szomszédaim, meg különben sem vagyok ilyen rock'n'roll beválalós arc...

:/

12 Comments:

Anonymous Névtelen said...

a bűbájos szinginges lányok biztosan fellépnének a viághírű Noir Festen, akár lemondanák egyéb fellépéseiket is az ügy érdekében.
szerintem.

cipőd hogy van? ;)

6:00 du.  
Anonymous Névtelen said...

és a Plafon is ott lenne!

12:21 de.  
Anonymous Névtelen said...

és gina is ott lenne és nem csinálna semmit de semmit , mármint olyat ami mások számára is érdekes, de jól érezné magát, bezony bezony

2:40 du.  
Anonymous Névtelen said...

Tudtam,hogy nem vagy normális és hogy ezért szereslek!:) Azért beugranék:D Bátyódat meg hatástalanítjuk,aztán a rendrakás meg a vér és a stáb eltűntetése már...Hát,hosszú lesz.:)MIndegy..:) Megint új blog,ha nem mondtam még. virablog.freeblog.hu
Csókullak Noir Drága!:)

1:40 du.  
Anonymous Névtelen said...

virág!

te a kuncaj volt nője vagy? (most lehet,m hogy hülyeséget kérdeztem) :)

2:37 du.  
Anonymous Névtelen said...

Noir! ha ráérsz és van kedved szar Plafon zenét hallgatni(többekközt) akkor gyere! hajón fogunk játszani ami fel-alá úszkál a dunán! jövhét pénteken asszem 8-án.van olcsóbb jegyünk 600Ft.(ott 1000Ft). nos? de ez szól ám mindenkinek aki erre lézeng.

12:35 de.  
Anonymous Névtelen said...

Plafon koncert!Plafon koncert!
király:)
Noir-fesztre én is mennék,fellépnék a magánszámaimmal.
egyedi módon tudok bömbölni pl.
hozhatok magammal még egy embert?
(nem titok,a guy berryman lenne az.vagy inkább egy magyar szerelmem?)
csókok:hibus

2:37 du.  
Anonymous Névtelen said...

wow, erre en is hazamennek megnezni :))

11:19 du.  
Anonymous Névtelen said...

őőő, ez túlnőtt rajtam asszem.
de azért aranyosak vagytok :))

1:38 du.  
Anonymous Névtelen said...

kanál!
Nem voltam úgy igazán sohasenem a nője.:D De oszt.társam (volt) meg imádom meg minden,uhhogy jah.:)

1:45 du.  
Anonymous Névtelen said...

va bene. capisco. :)

2:47 du.  
Anonymous Névtelen said...

gondolom azt írtad: értem.:)

4:43 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home