szerda, március 22, 2006

Bóklászás, Napsütés

Odafelé meghaltam, de visszafelé sikerült újjászületnem végül is.
Napsugarak tapadtak a hajamban, és élveztem a kabátom hiányát, por csikorgott a talpam alatt, és egy pici nyári bóklászós hangulat is belém költözött.
Gyerekkorom rejtet útjain jártam haza felé, ami jó volt, bár minden teljesen megváltozott, kivéve a kísértet tanya, ahol régen Piri élt a bolond lány, félőrült (de inkább teljesen) szüleivel.
Nem tudom mi lett velük, csak az időtlen szemét volt a ház körül, és ugyanolyan nyugtalanítólag hatott mint tizensok évvel ezelőtt.

Aztán citrom karikát raktam a kólába.
Mert úgy a legfinomabb.

7 Comments:

Anonymous Névtelen said...

csá noár.
tavasz van.

6:52 du.  
Anonymous Névtelen said...

zsupsz :)

11:53 du.  
Anonymous Névtelen said...

jaja.
jobb lesz ha lemosod a nari tornacipőd. :)

8:36 de.  
Anonymous Névtelen said...

halott.
tegnap felpróbáltam, de már nincs válalható állapotban :(

12:30 du.  
Anonymous Névtelen said...

veszünk együtt cipőt, noir? :)

11:06 du.  
Blogger noir said...

hajaj :)
persze-persze

10:55 du.  
Anonymous Névtelen said...

szleng mi?
értem én.

6:48 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home