hétfő, november 23, 2009

*zokog*

5 Comments:

Anonymous Dóra said...

What is that?

9:57 du.  
Anonymous noir said...

ez a castle című sorozatból van, ahol most a képsorokon látható színész beöltözött egy olyan karakternek akit régebben egy másik sorozatban alakított (Malcolm „Mal” Reynolds kapitányt) amit én nagyon szerettem és a zokogás amiatt van hogy valószínűleg azt a szereplőt már csak ilyen formában láthatom.

firefly volt a régebbi sorozat amit 13(?) rész után offoltak.

10:59 du.  
Anonymous Dóra said...

Hm, értem. De ez akkor olyan tipikus belső poén, amiket én nem szeretek? :)

10:23 de.  
Anonymous Malcolm Raynolds kapitány said...

Ez kisasszony minden teljesen elkötelezett-rajongó de számokkal alig elkényeztetett abszolút-fan számára egy kiadatlan felvétel az énekes halála után öt évvel előkerülve.
Pám-pám.
.
Noir azonnal gyere fel a hídra. Szövetségiek...

11:49 de.  
Anonymous Dóra said...

Értettem kapitány! :)

10:38 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home