szombat, március 06, 2010

Ajajj


16 Comments:

Anonymous Dóra said...

Csak nem ismét?

8:08 de.  
Anonymous A said...

mágikus lepkeszárny páncél?
így el fog ragadni az örvény

9:52 de.  
Anonymous noir said...

unatkoztam, és megnéztem miújság Gergellyel és kiderült hogy nem törölték sőt kapott 7 ingyen napot is :)

11:15 de.  
Anonymous *A said...

de vajon Gergely találkozni fog Danival és Andrissal?

http://estimesedaninak.freeblog.hu/

1:27 du.  
Anonymous Dóra said...

Szerintem az elkövetkezendő ajándék 7 napban Gergő senkivel sem fog talizni ;)
Azért vasárnap tegyél kivételt ;P

5:48 du.  
Anonymous *A said...

Jaja kihalt ez a blog. Gergelyt elnyelte Gergely. Csak ketten vagyunk. Kérsz egy kis meggyes teját?

6:20 du.  
Anonymous Dóra said...

Ú, szupi :)

7:27 du.  
Anonymous Andr*s said...

screenshot-csokrot Gergely kalandjaiból!

6:16 de.  
Anonymous noir said...

az egyik nap több ideig voltam Gergely mint Gergő...

na az durva volt.
most már jövök lefele róla lassan.

9:28 du.  
Anonymous A said...

:)))
majd ha már horgászni is a wow-ban fogsz, átmegyek és kirángatlak a gép elől. (vagy öö visszalopom a könyveim + az egész anne rice sorozatod)

10:22 du.  
Anonymous Dóra said...

Hm! Ki ez a nő?!?!?! ;)

11:23 de.  
Anonymous noir said...

:)

9:36 du.  
Anonymous Andr*s said...

:))))))))))))
:))))))
hajh.
:)
jólvan, értem én. amit nem értek, az egy vekni kenyér egy sötételf kezében, maksz. (:

12:27 de.  
Anonymous Dóra said...

Gergelyre mostantól sötét elfek főznek ;)
De a legjobb az unott arccal pecázás közben hátul elszaladó négylábú :)

3:19 du.  
Anonymous noir said...

ja :)
izgalmakkal és kalandokkal teli az életem..

5:33 du.  
Anonymous András said...

Szerintem a Gergely halászlevet csinált de nagyon csipi lett.

12:04 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home