hétfő, szeptember 13, 2004

Jellemző

Azt hiszem jellemző volt rám ez a nap.
Tekeregtem az utcákon céltalanul, és olyan utakon mentem ami tetszett. Hol jobbra, hol balra fordultam, aztán átmentem F.-ékhez akinek kilenc macskája van. Csak úgy nyüzsögtek körülöttem. Aztán elmentünk a Kutyavárhoz, ahol már több mint tíz éve nem voltam, és le volt zárva, de átmásztunk a kis kerítésen és a fák között a dombon, megidéztük Delíriumot.
Valami miatt eszembe jutott a Gesztenyés kislány, akit pár évvel ezelőtt láttam, és volt a nyakába fűzve egy vadgesztenye.
Olyasmi találkozás volt, mint Szigeten a Gombasipkás lánnyal. Amikor belenézel a szemeibe, és látod hogy mennyire különleges.
Aztán hazafelé, a lámpások fénye alatt sétáltam, és megint elvarázsolt ez a környék.
Családi vacsora, ami érdekes volt így, hogy Delírium is mellettem volt.