szombat, szeptember 11, 2004

Álomfejtés

Ahogy írtam az előző postot eszembe jutott az álmom.
Egy szigeten mászkáltam dzsungelben, és találkoztam ilyen vadászszerűséggel és egy hatalmas kobra csúszott előttem és átváltozott egy rövid, vörös hajú nővé.
Aztán meg vágás és úsztam a nyílt tengeren valamerre.

SZIGET - Férfinak: megszerelmesedés, vágy

DZSUNGEL - - Nem igazodsz ki a környezetedben; nem tudod elhinni, hogy mások olyanok, amilyenek; művi bonyodalmakat okozol, csak azért, mert utálod az egyszerűséget.

VADÁSZ - - Magadra erőltetett keménység.

KÍGYÓ - - Csábítás, amelynek szívesen engedsz, ha nem éppen Te vagy a csábító. Férfiak álmában: elutasított vágyak, küzdelem, amelyet önmagaddal folytatsz

NŐ - - Általában: baj, ramazuri. Idegen nő, ha szép, fiatal: férfiálomban: a közeli megszerelmesedés jele;

TENGER - -Általában a félelem jegye. Békés tenger: szomorúság, olyan bánat, amihez ragaszkodsz. Kék tenger: féltékenység Tengerben fürdeni: szabadságvágy;

hmhm