csütörtök, szeptember 23, 2004

Jointok jönnek, Flashek mennek

A joint parázslott ebben a hatalmas szürkeségben.
Szívtam pár slukkot, aztán tovább passzoltam.
Pofátlanságnak tartom, ha stoppolja valaki.
Csepergett az eső, csurgott a nyakunkba az ősz, aztán kurva alaposan mélyre süllyedtünk a Massive Attack-be.
Előtte meg volt para, kurva nagy, hogy ezt talán mégse kéne nyomni most.
Persze aztán nyomtuk, kint a szürkében, és csak bólogattunk a súlyos dub-ra.
Lényegtelen végül is.
Meg nem is nagyon számít.

Aztán jöttek a kortárs zenék (én korú emberek zenéi), ami fura volt, mert kortársakat még sosem hallgattam.
Ja.
"Jointok jönnek, Flashek mennek"
Kaukázus egyébként.
Jó.

Egy éve pont, hogy elvesztettem a szüzességem. Ami szép emlék, bár ha ő lett volna a 3.-4.-ik akivel lefekszem nem maradt volna meg ennyire.
De elsőnek különleges volt.
Ennyi.
Köszi érte Anna!