szerda, szeptember 08, 2004

Ráébredés

Nem tudom hogy történt.
De hirtelen feleszméltem. Hogy nekem semmi jogom nincs haragudni H.-ra, mert eddig az volt. Ez a sértettség, meg nem tudom. Persze ez érthető, hiszen senki sem tapsikol örömében, ha szerelmes és visszautasítják.
De végig gondolva a dolgokat, és felül emelkedve ezen az egészen, H. részéről ez egy tök logikus, és érthető cselekedet volt, és semmi okom ezért rá haragudni.
Most már nem is teszem, és eléggé hülyén, meg önző módon viselkedtem irányában, ami mondjuk csak a blogomban nyilvánult meg, hiszen nem találkoztunk.
Csak az a furcsa, hogy erre ma jöttem rá, és tényleg ilyen megvilágosodás szerűen, egyik pillanatról a másikra.
Ami nagyon jó, és örülök ennek is, hogy ehhez az egészhez így állok hozzá, és nem gyűlölködve fogom ezen túl olvasni a blogját, hanem semlegesen.
Nem nagyon értem, hogy miért most, meg miért így, de örülök ennek a ráébredésnek.

Nagyon.