vasárnap, szeptember 05, 2004

Motoszkál

Későn tudtam elaludni.
Hajnali fél négy körül.
Valami motoszkált a falak között. Macska gondolom, nem volt valami megnyugtató ezt hallgatni. Aztán gondoltam, majd a Perfect Circle elnyomja a zajt, de elromlott a lejátszóm, csak kazettát tudok hallgatni. Egyetlen kazetta van, amit hallgatok mostanság, az a Noir Désir, meg majd megkeresem az Oasis-t. Nem jó így cd-tlenül.
Aztán reggel, elmennek Pestre a szüleim, egyedül vagyok, dohányozhatok a szobában, Noir Désirt rakok be a változatosság kedvéért, kezdem unni, de még kitart. Álmos vagyok, az álmomra próbálok emlékezni, de csak elmosódott foltokra emlékszem.
Rágyújtok, teát iszok, meg eszek valami bárány kinézetű édességet.
Finom.

Aztán elnyomom a csikket.
Aztán csak nézek magam elé.

Este koncert.
Jó lesz már kimozdulni.

Kíváncsi vagyok, hogy ott lesz-e H.
Igazából nem tudom mi lesz, mert fogalmam sincs, hogy állunk egymással.
Emberileg.
Nem tudom, hogy hogyan állok hozzá.
Akarom is meg nem is ezt a találkozást. Ha a Szigeten futunk össze az szar lett volna, de most nem.
Szerintem legalább is.