csütörtök, november 25, 2004

Vajon?

Vajon a lányok egy Kispál koncerten ugyanolyan hévvel fogják visítani ezeket a sorokat, mint ahogy azt az Emesénél, vagy a Zsákmány állatnál teszik?

"Szóval biztos ronda lennék
Hogy soha ne legyek boldog
Vagy azt hinném, szarul szopok
Vagy azt, hogy vannak dolgok
Amik nem jó, ha nincsenek meg
A boltban vagy otthon nálam
Sokszor gondolnék a pinámra és
Imádnám az ágyam

Szeretném, ha lóval jönne
A herceg, aki olyan, mint én
A kozmetikushoz értem
Azér’ a Kozmopolitén
Tesztje szerint nincs baj
Csak többet kéne szopnom
Egy kicsit vékony az ajkam
Meg túl sokat vagyok otthon"

Biztos vagyok benne...
:D

4 Comments:

Anonymous Névtelen said...

hát szerintem ez gusztustalan!!!
én csak az emesét szeretem meg a ha az életbent!!
de mostmár tök vulgárisak lettek..:(((
én sose beszélnék így a dalszövegeimben!!!!
jujjj.
:D
sárga

10:01 du.  
Blogger noir said...

hallgass akkor hs7-et.
ott nem beszélnek csúnyán, és szebbek is...
;)

3:12 du.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

11:50 du.  
Blogger Roberto Iza Valdés said...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

9:26 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home