vasárnap, december 05, 2004

Hol volt, hol nem volt

A karácsonyi fényekkel díszített fák mellett zötyögtem a 49-essel, aztán Lucára találtam egy padon üldögélve, egy VadidegenSzerelmesLány társaságában. Megérkeztek a többiek, aztán pár borosüveg is csatlakozott hozzánk, pusztítottuk a tartalmat, meg a hideg érzetet.
Aztán visszamentünk Hibussal bort venni még, és lassan beszivárogtunk a Gödörbe.

Tömeg.

Frank a színpadon, aki nem nagyon érdekel, meg nem is hallok belőle semmit, veszek boroskólát, aztán támasztjuk a wc előtti falat Lucára várva.

10…9…8…7…6…5…

Hallom, és előre megyünk Hibussal. Aztán szem elől vesztem. És akkor ott van a Quimby, és akkor ugrálok, meg énekelek, de valahogy elmarad, azaz úgynevezett katarzis, pedig várom reménykedve végig.
Táncolok a helyes LökdösősLánnyal, akivel beszélgetek is, ami eléggé csoda ebben a hangzavarban, a koncert végéig együtt maradunk.
A zenekar ontja magából a már szinte klasszikus dalokat, a tömeg visszhangként erősíti fel a Kiss Tibi, meg a Líviusz szövegeit, de valahogy mégsem érzem a közönség és a zenészek egyesülését.
Talán a hely teszi, vagy bennem van a hiba, nem tudom.

Aztán vagy két óra múlva zúgó csend lesz, én a többieket keresem, belebotlok Nándiba meg a Barbiba(?), aztán tovább megyek, látom Polt meg a haverját, ott időzök kicsit, odajön három lány, sört meg boroskólát iszunk, dumálok az egyik lánnyal, aki elmegy wc-re és vigyorogva közli utána, hogy talált 1.5g füvet. Aztán ha már ilyen jóban vagyunk ad nekem belőle, és letör egy kis darabot, utána meg tekerni tanít cigit, de látja, hogy nem ez az erőségem úgyhogy oda adj az övét. Üldögélünk a földön, sodort cigit szívunk, és sört kortyolgatunk, aztán eltűnik mellőlem mindenki, egyedül maradok, egy teát rendelek, nézem a béna zenére táncoló tömeget, cigizek, és befordulok egy kicsit, de aztán az utolsó fél órában, úgy hajnali 3-4 fele jól érzem magam, és haza felé veszem az irányt.

Aztán szokásomhoz híven Ritába botlok az Etele téren, aki szintén Quimbyn volt és kb. ez az ötödik alkalom, hogy így találkozunk az első buszt várva, miközben egy helyen voltunk.

Picit talán többet vártam az estétől, de persze így is jó volt, csak talán az volt a baj, hogy én a tökéletest vártam de abban biztos vagyok, hogy sokkal jobb lett volna ez az egész a Pecsában.