hétfő, január 10, 2005

There There

Van valami különösen magával ragadó a Radiohead There There című számában.
Aztán még ott a klip is, ami szintén jó.
Néha teljesen magába szippant egy-egy dal és képes vagyok akár hússzor is egymás után meghallgatni.
Halódik a cd lejátszóm, és ezért kénytelen vagyok kazettákat hallgatni, amiből kevés értékelhető akad.

- Másfél – Angyaltojás
- Radiohead – Kid A
- Noir Desir – Des Visages Des Figures
- Oasis - Heathen Chemistry
- Rajta! A Jelen! - VHK utódzenekarok demói
- The Doors - Best of
Meg néhány Kispál album.

A többi meg ilyen régen hallgatott rock dolog, amihez nincsen kedvem. Eléggé megváltozott az utóbbi időben a zenei ízlésem, aminek örülök nagyon, mert a Kispálon kívül nem nagyon hallgattam most jónak mondható zenét akkoriban.
Kint süt a nap, és pont a szemembe világít, ha leülök az asztalhoz cigizni.
Pár napja fáj néha a torkom, meg lappang valami betegségféle, és igazából rohadtul utálom ezt a félig beteg, félig jól vagyok állapotot.
Azt hiszem, bemegyek ma suliba, kíváncsi vagyok, hogy mennyi a lemaradásom, meg hogy tudom-e pótolni a dolgokat.
Delírium kisasszony mellett nem nagyon volt erre erőm, meg kedvem a tanulásra, de most pl. abszolút nem hiányzik, meg picit meguntam ezt az egészet.