szombat, január 08, 2005

Bázisban

Cirka fél óra késéssel értem a Klinikákhoz, ahol Dzsofi és Dude várt rám.
Ezt a késés dolgot Dzsofi meg is bosszulta rajtam, mert leamortizált mindenféle gótokkal, meg ami ilyenkor szokás.
A Bázisba mentünk, ahol találkoztam Ágival, és nem tudtuk eldönteni, hogy mi ismerjük-e egymást vagy sem, úgyhogy a biztonság kedvéért bemutatkoztunk.
A hely picit még lepukkant, de olcsó meg családias, barátságos az egész.
Ittam 100Ft-ért 2/1-es boroskólát, meg rumoskólát, beszélgettünk, meg ilyesmi dolgokat műveltünk, ami klassz volt, és jó volt megint kiszakadni a szürke falak közül.
Aztán haza felé figyeltem, ahogy a busz ablakára tapad a sötétség, és valahogy kellemes volt a buszon ülni, és csak suhanni bele a semmibe.

Most Makámot hallgatok, ittam egy teát, és valami könyv után nézek, mert a Tarantinós dolgot kiolvastam, ami nem volt rossz, de nem hinném, hogy megvettem volna magamtól, pár érdekességet azért megtudtam.