szombat, február 12, 2005

Minibuli

Csípős volt a hideg, mikor Lucával karöltve mentünk boroskólázni a Blahához közeli sörözőhöz, ahol sikerült megfejtenem a fülkébe halt ember esetét, aztán a Borároson találkoztunk az eszkimószerűen öltözött Himmellel, hogy a KékKanalasKislányhoz menjünk miniházibuliba.
Kizötyögtünk a hévvel, ahol már várt ránk a Viktorral, és neki kezdtünk a tortaevésnek, ami olyan szép volt, mint amilyen finom.
Közben a kkk, meg mint valami háziasított tündér sündörgött körülöttünk, melegszendviccsel, meg borral kínálva minket.
Életemben először játszottam Activity-t, amit meg is nyertünk a Himmelel, közben meg sokszor koccintottunk a győzelmünk miatti diadalunk mámorában.
Közben még a Lamb-től a Gabriel-t is meghallgattam, ami nagy kedvenc, és örültem, hogy aláfesti az estét.
Kimentem cigizni, és figyeltem a kutyákat, amik igazából nem is léteznek, de ebbe most nem megyek bele, mert én se nagyon értem.
Mi Lucával megosztoztunk testvériesen egy hálózsákon, és álomba szenderültünk, amíg a többiek megnéztek valami filmet, amiben kiabálós emberek lehettek, azt hiszem.
Aztán reggel nehezen felkeltem, és kaptunk bőséges reggelit, meg finom teát, a Himmel megviselten mászott ki az ágyból, majd reggeli után vissza is tért ejtőzni a szobába, mi meg elindultunk haza fele a szállingózó hóban, meg a dermesztő hidegben.

Nem volt ez a dolog ilyen „ereszd el a hajam”, vagy valami, de igazából nem is vágyom már ilyesmire, és én tökre jól éreztem magam a kkk-éknál.

5 Comments:

Anonymous Névtelen said...

nem is nyerteteeek csalóóók : PPPP
többikép hó'van? : )

4:29 du.  
Anonymous Névtelen said...

noir:
a gépemen, de lehet csinálok valahol nekik lakhelyet a neten.
ezt a képtelenséget csak a vereség keserű könnyecseppjei mondatják veled.. ;P

5:30 du.  
Anonymous Névtelen said...

degyönyörűséges torta ez!
és ezt komolyan Gina csinálta?

felveszem itthonra szakácsnőnek :)

10:53 du.  
Anonymous Névtelen said...

csóközön.

megjegyeztem, hogy hol tetszik mostanában bloggerkedni. szabad linkelni, vagy ez titkos??

képeket tessék feltenni netre. főleg azt amelyiken a himmel fej nélküli sasszévívó.
:)

a vereség kérem hazudság. DÖNTETLEN volt. :P

a tortát komolyan gina anyukája csinálta, mert gina roppant elfoglalt lányzó. bezony.

puszpusza mindenkinek
erkölcstelen lótúró

9:38 du.  
Anonymous Névtelen said...

noir:
mivel mindenki megtalálta már, akinek nem lett volna szabad, ezért nyugodtan ki lehet linkelni.
akkor döntetlen, de én tudni fogom az igazat :)

10:05 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home