péntek, március 31, 2006

Láthatatlan vonatok

13 Comments:

Anonymous Névtelen said...

na az van hogy 1. ha 50-nél több az üzi akkor az elküldöttek közül töröl a telefonom 2. és emiatt lévén ez történt fogalmam sincs milyen khömm szellemi szablyára volt a riposzt a pszichedelikus ent morgással.
kiwi vagyok. és talán még mindig másnapos egy kicsit. :P

12:04 du.  
Anonymous Névtelen said...

"teli madarakkal :)"
ez volt az.

12:17 du.  
Anonymous Névtelen said...

áhá.

12:40 du.  
Anonymous Névtelen said...

fel is vettem a telómmal. egy perc tiszta korahajnali madár chill in koncert. pedig erre még emlékszem. hallgass thievery corporationt. kortez kötelez. mer izé megégeted magad. ha nem.

12:50 du.  
Anonymous Névtelen said...

nem tudom.
próbálkoztam vele de az nekem túl lagymatag, nyakkendős sznob izé.
de lehet csak rossz albumot hallgattam..
kortez üdvözöl :)

1:45 du.  
Anonymous Névtelen said...

hát ilyen félrasztás félkeletes ööö napozós strandzene :)
korteznek a legmélyebb gyufám.

2:45 du.  
Anonymous Névtelen said...

átadom :)

4:23 du.  
Anonymous Névtelen said...

a belinkelt zenét egyébiránt meghallgattad? az Until the morning-ot? Björkfeeling feat Thievery? na az valami? és a Richest man in babylon? hallgass még bele: a MIRROR CONSPIRACY-ról az Indra című és mondjuk a Cosmic Game-ről a The Supreme Illusion featuring Gunjan-ba. fini.

10:19 de.  
Anonymous Névtelen said...

a Supreme Illusion tényleg jó, a többit még nem hallottam szerintem, de akkor majd ma, ha megtalálom.

11:04 de.  
Anonymous Névtelen said...

http://www.thieverycorporation.com/discography.aspx?item=1
itt a ráadásul hivatalos ThieveryCorp link, minden számba (normális minőségben) bele lehet hallgatni.
egyébként ööö milyen a kultgeci pszichedelikus cipőtrend ezen a nyáron? kell cipőt vennem... :)

11:56 de.  
Anonymous Névtelen said...

(csak tudnám miért nem lett lila és hiperhivatkozásos ez a linknyavaja)(kopipészteld)

11:58 de.  
Anonymous Névtelen said...

nekem is kell cipő, de nem tudom mi a trend, mert az messze van a házunktól.
én máshonnan hallgatom ezeket, és az until the morning picit nekem felhigított portisheadnek tűnik, de az indra az klafa.

de azér' köszi a linket, meg minden..

12:04 du.  
Anonymous Névtelen said...

jaja.
rakkenroll.

12:10 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home