vasárnap, augusztus 29, 2004

Működik

Kezd működni a dolog.
Ez a blog.
Úgy érzem.

A harmadik személyes.

Az első blogom egyfajta útkeresés volt. Nem nagyon találtam magam és nem voltam tisztában saját magammal.
Szárnypróbálgatás, hogy meddig érek el, és mire vagyok képes.
Romboltam, és ártottam is magam körül, amit bánok de rendkívül sokat tanultam abból az évből.

A második blogom, a szétesésről, és a fájdalomról szólt, ami az első időszak hibáiból maradtak rám.

Ebben a blogban még nem tudom mi lesz.
Szenvedés, szétesés, önvizsgálat, útkeresés.
Valami ilyesmire gondolok, bár ezt még nem láthatom.

Lényegtelen is.
Még ismeretlen ez az írás a nyilvánosság előtt, hacsak rám nem bukkan valaki.
Még el kell telnie egy kis időnek, míg rászánom magamat, hogy világgá kürtöljem: „újra itt vagyok”

De jó írni ezt most, és élvezem.
Bár ez volt még csak az első nap, de úgy írok ide, ahogy szeretném.
Remélhetőleg, nem veszik ki idővel ez a kedv.

Én bízom benne…