kedd, december 06, 2005

Szürkés, alvós

Tegnap találkoztam a Deákon Dórával, és elmentünk ingyen enni, ahol ettem csípős hamburgert, és kaptam Dórától Tie vadászt (mert adtak a gyerekmenüjéhez) ami ilyen felhúzhatós, és gurul meg minden.
Aztán elmentünk hozzájuk, miközben szakadt nagyon az eső, ami picit lelombozott, de mivel még mindig benne voltam a Vágtázós hangulatban annyira nem volt vészes, és akkor volt mikulásos dolgok meg ilyenek, aztán csak feküdtünk, ami jó volt.
Ma kb. ugyanez volt, de közben megnéztük az X-Men 2. részét, ami különösen nem fogott meg, vagyis ilyen súlytalan volt számomra a film, de mondjuk tökéletes az ilyen álmos szürke délutánhoz, amikor csak fekszel a barátnőd ölében, és nem foglalkozol semmi mással, aztán meg haza jöttem, és álmos vagyok.

Raktam képet a Vágtázó Csodaszarvas írásomhoz, ami a Pecsa oldalán található.