péntek, február 18, 2005

Cellardoor

Zaj helyett csak furcsa búgás van, egyedül vagyok mégis hallom a hangod, üres a szoba, de mi mégis benne vagyunk.
Ideje hogy leomoljanak a köntörfalak, ideje hogy fény jöjjön be a nyitott ablakon.
Vagy már akkor a Pinceajtón, ha a Donnie Darkot néztem délután, hogy jobb híján vele módosítsam a tudatállapotom.
Be van dugulva a fülem, egyébként minden rendben.
Aztán most meg persze a Mad World megy, amit régebben sokszor hallgattam, hogy szomorú legyek, vagy azért hallgattam, mert szomorú voltam, már nem is tudom.
Más idők jártak erre felé.
Vagy én lettem más. Vagy minden ugyan olyan és én nem veszem észre.
De most jól esik, még ha nem is vagyok szomorú, csak picit anyátlan, vagy valami ahhoz hasonló.

Nem tudom, mi történik velem.
Vagy hogy történik-e egyáltalán valami.

Ha minden mozgásban van, én miért nem mozdulok?
Vagy ha én vagyok mozgásban, akkor miért nem mozdul semmi?

Hm?

Ne aggódj.
Én sem értem.