csütörtök, július 07, 2005

Olyan voltam

Tegnap a Deák téren vártam a Dórát, miközben a Vonzás Szabályait olvastam, és ő jött egy köteg Kispál képeslappal, mert rossz napja volt, aztán a Kazinczyba mentünk, ahol ott volt a Hibus is, de ez később derült ki.
Ott boroskolát ittunk korsóból, és később leültek mellénk ilyen srácok (még később pedig lányok) akikkel cseréltem cigit.
Aztán meguntuk, hogy ezt is lehet és elindultunk kifelé, és én spontán áthívtam hozzánk a Dórát, mert olyanom volt.
Vettünk a boltban bort meg ilyesmiket, és a boltos nő nevetett rajtam, mert biztos vicces lehettem, vagy valami, igazából nem tudom.
Aztán hazabuszoztunk, és akkor ültünk és boroskoláztunk a kertünkben, közben meg lobogtak a gyertyalángok a sötétben, aztán felmentünk a szobába, és Dead Can Dance hallgatás közben egymáshoz bújtunk picit.

Aztán ébredés után, volt ilyen fáradt birkózás, és azt mondta a Dóra, hogy „olyan vagy” de igazából nem derült ki hogy milyen, de én folyamatosan nem találtam a helyem, és életre keltettem az álmos, és másnapos agyammal a Gonosz Párnaszörnyet is, aki fiatal szűzlányok életenergiájával táplálkozik.

Aztán ettünk ebédre fasírtot meg ilyesmit, és egy kis pihenés után felraktam a Dórát a buszra, hogy utána a délutáni álmok tengerébe zuhanjak.